Thursday, June 16, 2011

Tanggungjawab Baru xD

Assalamualaikum !!! ;)

Cheerrrsss !! Haha.. Haii, ceria nampak? Hehe, mstila. Nape nape?
Nak kasi tahu la nih. Sabarr.

Semalam, ari RABU, 15/06/2011..
Ada KOKO kat sekolah.,
Eheks.
Aku PPIM.. (Pergerakan Puteri Islam Malaysia)
Jadi? Japp japp.

Ustazah kataa,
‘Inilah pertemuan semula kita setelah dua minggu cuti’
Cehh, ayat.. Agak r aku nih. Malas nak enter – enter ayat dah la.. Nnti panjang berjela.
Kk.. Then ustazah kata lagi, ‘ Kita nak lantik semula AJK AJK PPIM. Sebab ada yang dah keluar, dan ada yang masuk’

Kk.. Ini dialog antara kami, ahli ahli PPIM..

Ustazah ; Siapa nak jadi pengerusi? Ada calon?

Fatin Nabila ; Aliah.

Yang lain ; Aliah, ustazah.

Aku ; eh, eh?

Ustazah ; Kayy, semua setuju naa? Aliah PENGERUSI PPIM. Naib pengerusi?

Aku ; (nak balas dendam) Fatin Nabila, ustazah.

Yg lain ; Ya, ya. Fatin Nabila.

Fatin Nabila ; eh, eh? Aku ?

Ustazah ; Okeyy, semua setuju. Fatin NAIB PENGERUSI PPIM. Setiausaha dan bendahari?

Kami ; Syahirah la, ustazah.

Ustazah ; Okey, okey. Fotografi?

Shaz ; Saya la, ustazah! Saya suka tangkap pitcha!

Ustazah ; Okeyy. Hmm, Bazilah jadi AJK, boleh?

Bazilah ; Okey je, ustazah.

Maka, termaktub sudah aku jadi pengerusi. Cehh, bangga? Bangga tuh memang ada. Tapi, mana boleh riak kan? Cehh, cam ustazah pulak? Ahaks. Kk, aku tak mau riak dah. Agak agak rr. Haha..

That’s all for today. Esok, aku ada lagi post baru.. Tunggu naa.

Nite ! Assalamualaikum ! ;)

No comments:

Post a Comment

Komen, kk?