Sunday, June 12, 2011

Free sikit. Malam ni laa ;)

Assalamualaikum.,

Oh, yeahh.. Bebas. Daripada satu kerja. Ouh?

Haha xD

Kk, baru satu kerja yang beres. Projek SEJARAH.

Eh, eh. Habis tuh, cam ne ngan keje Math, BI dan Program Cuti Terancang? (memang dirancang oleh guru untuk menyusahkan kami para pelajar! uhuk.. eh, tak baik ckap cam tu, ann? Kk, taubat..)

Itu, aku siapkan malam ni. Boleh percaya ke? Eh, boleh per! Kk.. Ini butiran keje-keje yang aku mmg dengan paksarela kene buat;

  • Projek Sejarah – (siap dah!) *muka ceria*

  • Math - Keje umah Textbook (soalan dah salin, tinggal penyelesaian dan jawapan je) *muka masam*

  • BI - Letter –tunjuk jalan- (map dah buat, tinggal tulis letter je) *muka kelat*

  • Program CUTI TERANCANG (satu soalan pun tak buat lagi) *muka nak koma*

Wah, banyak juga eh? Mestilah. Dah bersekolah kat sekolah yang dinobatkan sebagai SEKOLAH KLUSTER KECEMERLANGAN, mestilah banyak keje untuk para pelajar. Nak bagi pelajar pandaii. Tapi bagi kawan aku, nak menyusahkan ada la. Uhuk.

Kk, aku tak nak tulis banyak. Nnti korang bosan nak baca. Tips nak bagi pembaca bosan dan muak lagi jelak, jangan tulis panjang berjela jelaa. Kk, aku nak stop la nih. Cari brek jap. Jumpa lagi, kayy! Jgan lupa follow ;)

Evening! Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

Komen, kk?