Tuesday, June 28, 2011

Laptop RENOVATION :P

Assalamualaikum..

Aku..sangatlah..marah, geram, sakit hati.

La, pasai pa la pulak?

Kk, baca post ni sampai habis , okey?

*******************************************************************

Time aku tga menulis post ni, aku tulis dekat Microsoft Office la.
Bukan dekat blogg. Aku tulis post ni dulu. Bila laptop dah okey, aku kopipasta kat blogg aku la. Nak kasi kau orang baca. Bila laptop dah okey? Apa yang tak okey?

Entah.

Takk tahu. Yang aku tauu, ayah aku dah tukar sikit (bukan sikit tapi banyak!!) laptop nih. Pakai Microsoft Professional. Pro la pulak.. Nama je pro tapi, hampeh! Time aku tekan butang ON, bapakk lama diee nak on. Sakit hati ! Nak dekat setengah jam baru on betul betul. Huh! Dahh tu, aku tekan Internet Explorer nak bukak FB, maklumlah.. Dah lama tak bukak sebab laptop nih tengah diubahsuai oleh ayah aku. Hasilnya..? tak usah cakap.
Tapi kau orangg tau apa jadi bila aku tekan icon Internet Explorer tuh? THE PAGE CANNOT BE DISPLAYED/ CANNOT FIND SERVER . Hish! Geramm! Padahal aku tengok BROADBAND okay sajaa. Bodo sungguh. Kan dah terkeluar bodo. Uhuk.

Tak sukaa la bila laptop dah diubahsuai. Dalam nya je, bukan luar. Fizikal masih sama, jenama COMPAQ warna HITAM. Mental dalam nya yang takk betul bagi akuu. Mental betul! Huhu..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Atass ni, aku tulis ari,, apa eh? Isnin kott. Tak ingat. Lantak la. Aku dah tak kesah la. Janji bole surf internet bukak Facebook, okeyy la.

Huhu, tapi jujur aku cakap, aku lebih suka Laptop dulu, bukan yg dah direnovate. I miss it. Segala fail aku dalam tu, lesap!! Tak sukaa!!! Uhuk.

Maaf laa, post kali ini ; Agak peningg.

Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

Komen, kk?