Tuesday, June 21, 2011

All About Me xD

Assalamualaikum.. ;)

HaloHalo xD *aku tak tau la apa status kesihatan aku ari nih?*

Hari ini, aku taknak cerita apa sangat. Just one thingg J. About me.

ALL ABOUT ME. (Tak ada la semua. Gila ke apa sekali ngan weight dan tinggi pun nak tulis?? Makanan kegemaran? Minuman? Adesh!)

Nak tauu pasal aku ann? Baca laa post ni sampai perkataan terakhir iaitu Assalamualaikum(kita kann orang Islam, kenela bagi salamm ;) )

Mari kita mulakan sesi beramah mesra bersama owner blogg nih ;)

_ My name? Nur Aliah J

_Umur? 13tahun *muda lagii ;)*

_Hobi? Suka baca buku novel *kaki novel xD*

_Apa lagi? Status terkini? Singlee lagi. Tapi hati dah dicuri :P

_Tak sukaa matapelajaran Mathematics dan English. *jujur nih!*

_Bersekolah di SMK DAMANSARA UTAMA J

_Anak sulungg . Garang jugak *memang pun xD* Adik ada dua orang. All girls ;)

_Tersangatlah suka cerita Harry Potter xD

_Kawan rapat? Bnyaklah. Japp, aku pilih empat orang. Fatin Nabila, Nisha Kusairi, Aida Sofea dan Yulia Farah. (Fatin Nabila ni, cam apa nak cakap eh? Aku ngan diee memang ditakdirkan kawan selamanya kott. Kenapa? Kau orang tauu tak, dia tadika sama ngan aku, sekolah rendah sama ngan aku dan sekarang. Sekolah menengah pun sama. Sekelas pulak tuh! HAHA xD )

_Teringin sangat-sangat nak merasa ada abangg. Aku dah bosan ngan adikk aku. Uhuk . HAHA xD

~~~~~~~~~~~~~~~Lagi? Nak tau apa lagi eh? Aku dah tak tauu apa nih?~~~~~~~~~~~~~~~~~~

_Pemalu? Bolehla. HAHA xD

_Aku kurus je ouh. Tak kuat makan. Agaknya la. Uhuk . Err, pendekk jugak. Aku kalah ngan adik aku tau? Adik aku lagi tinggi! HikHik. Tape kau, ADIK! Kakak makan banyak banyak, gerenti tinggi lagi dari kauu!! xP

_Add aku, kayy? www.facebook.com/elyaemilda xD

Aku rasa, cukup la setakat nih eh? Heihei, sebelum kau orang nak blahh, jgan lupa follow and comment! Nak like button? Nnti nntila aku letak. Bila aku rajin, aku tengok blogg TUTO , kayy? Uhuk. HAHA xD

*THANKS FOR READING ;)*

Nite! Assalamualaikum .. J

No comments:

Post a Comment

Komen, kk?