Friday, May 20, 2011

Ujian Mid Year dan CCCUUUUTTTIIIIIII !!!!!

Assalamualaikum..

Halooo !!! >_< Wah, ceria nampak? beselah.. haha..

Ada cerita? Ada!

Ujian Mid Year

pergH !! bapak arh.. susah gak.. Tinggal lagi 4 subjek. Lagi 2 hari.. Then, habis lah ujian.. Dan lagi 2 hari.. Apa lagi, CUTI la jawabnya., !!! Walla !!! Haha.. Apa lagi 4 subjek? Sains, P.Sivik, KH dan Geografi..

Hari ini apa?
Subjek SEJARAH.. Okey r.. Senang la jugak.. Tak taO nak komen per.. Ujian subjek lain pOn, ada la.. yg susah.. dan ada gak, yg senang.. Yg penting, SAYA X BERANI NAK KOMEN APA2..

Hehe., cuti nnti.. MAK SU kahwin !! Walawe !! Mak Su xbujang dah !! Haha.. Okey r kan? Apa tugas saya eh?? Agak , agak..? Cameragirl (ceWah !), penyambut tetamu (*muka mesti senyum jep*), dan babysitter.

What? Babysitter?? Ye la. Babysitter. Kenapa??

Err, xkekok kah? Weyh, pehal lak? Bukan nyer salah pOn.. Lagi pOn, saya jaga sepupu sndiri je.. Baby lagi.. Comel plak tuh. Manja lagi dengan saya.. So, saya.. nO hal la! (lagi aku suka tau !!)

Setakat ini je la. Buat hari ini.. Lusa ke , bila, bila la.. Saya masukkan entri baru lagi.. Kayy, nak tunggu NIGHTLINE hbis.. nak tengok , THE CHRONICLES OF NARNIA:PRINCE CASPIAN.. Haha... (lantak r ! aku nak tengOk !! xada masalah !!! :P) So, jumpa lagi next time !!

Assalamualaikum..

FrOm me,
NuRaLiaH^_^ .,